![]()
SALNÉS> Onte visitaron o plató de dx7 Alberto Diz e Luís Bello, membros do Comité Organizador da Arousa Fútbol 7. Con eles fixemos repaso do que deu de si o torneo deste ano. A victoria do Inter, o gran nivel amosado polo Español, o deficiente estado do céspede e a afluencia masiva de espectadores foron algúns dos temas que se trataron.
{flowplayer}images/salnes/af7_310511.flv{/flowplayer}








