Na tarde noite de onte os alumnos do Colexio vilagarcián levaron a cabo o seu festival de Nadal. O evento tivo lugar no auditorio municipal. O festival asistiron pais amigos e familiares enchendo o auditorio mais de setecentas persoas. O motivo da celebración foi a proximidade das festas de Nadal e dar a entender o seu verdadeiro significado a través de alegres panxoliñas coas que sorprenderon ao público. (O vídeo empeza no minuto 4:27)
Inicio Cultura
Exito dos alumnos do Colexio San Francisco
[iframe width=”560″ height=”315″ src=”//www.youtube.com/embed/gE9D_vz-tVA” frameborder=”0″ allowfullscreen ]










